måndag, oktober 29

Nytt sovrum..

..precis vad jag är sugen på just nu. Vill göra om typ allt. Problemet är att jag inte vet riktigt vad jag vill göra. Någon som har tips så bara säg till. Länkar till bilder på snygga sovrum är välkommet. Har ett ganska stort sovrum. Önskar att jag hade en bostadsrätt istället för en hyresrätt så att man hade tjänat på att ta pengar ur egen ficka för att snygga till det lite hemma. Köket ska vi iaf få renoverat inom kort, nytt golv, nya tapeter och nya luckor..=)

4 kommentarer:

Sanna sa...

Det var väl för bövelen på tiden att du skaffade en blogg! =) FIJN den är! Puss puss

Anonym sa...

YaYa vill oxå ha ett nytt kök och det som skrämmer mig mest är att YaYa varit hemma hos Stig och blivit inspirerad av hans bambumöbler... YaYa kommer äta upp köksmöblerna.. ;o(

Johan a.k.a Kendo sa...

Välkommen ner i bloggträsket!

Anonym sa...

Jag tycker INTE om detta alltså... Tycker INTE om...