söndag, oktober 19

Kalmarsalen,bebis och fortsatt bilbråk

Stand-up i Kalmarsalen.. Det var bra med jag hade högre förväntningar. Men skulle helt klart se dem igen om de kommer nästa år med lite nytt material. Hem till Sofie och Andreas efteråt. Ett glas vin och sen hem till bingen.

Varit ute hos Peder och Jessica och tittat på bebis. Så liten och söt..=) Fika och fotboll. Kalmar förlorar. Känner på mig att det inte blir något guld.

Testat bilen med startkablar. Startade direkt. Gutt. Körde en stund för att ladda upp batteriet lite. Kör hem, parkerar, testar att starta bilen igen, stendöd... I morgon ska jag ringa till en snubbe som jag tänkte lämna in bilen hos. Service och kamremsbyte och lite annat smått och gott. Går nog på endel slantar misstänker jag.

Bara några timmar kvar sen är det måndag. Ny vecka, nya tag!

1 kommentar:

Martin sa...

Lycka till med bilen. Själv fick jag lägga typ 7000 på min "pärla" i somras för att byta kammrem och 12000-mila servicen. :(