lördag, augusti 15

Home sweet home!

Igår kom vi hem efter vår semester i Grekland. Det har varit bra men det är alltid skönt att komma hem, slippa bo i en resväska. Kvällen igår tillbringades i sängen med film och surf, slappade till max. Vaknade oväntat tidigt idag och åkte till syster en sväng, hade lite utväxt som nu är borta..=)

Ikväll har Sanna och jag varit hemma hos Malin och myst med cider, öl, bubbel och en massa snacks, ost och kex. Vi har bubblat om det mesta, till och med varit lite kulturella och tipsat varandra om böcker. Jag har lånat hem två av Malin och ska snart dyka ner i bok nummer ett som Sanna sedan ska ha med sig till Mallis. En mycket bra bok enligt Malin, hoppas, hoppas. Det är så skönt att bara slappa med en riktigt bra bok. Det enda som saknades ikväll var lilla Sofie som hade bokat upp sig på annat håll.

I morgon får det nog bli en runda ner på stan och kolla jeans och kanske nåt annat bra plagg till jobbet, dags att köra igång igen på måndag och känner att jag ser fram emot det.

Köpte lite clarins produkter på taxfree och redan efter en dags användning känns huden mjuk och fin..=) Hoppas att det kommer att bli en synbar förändring oxå.

Om det finns tid och ork i morgon ska jag sammanfatta min semester och lägga ut lite bilder.

Nu blir det "Mina hemligheter" av Sophie Kinsella!

3 kommentarer:

Mobergs flickor sa...

Ja.., jag vill vara saknad. =O)

Malin sa...

Vad tycker du om boken då??????Tycker du den är kass får du stryk =)

Erika sa...

Hahaha....har inte kommit gång riktigt.. hehe...Du får stryk om den inte är bra..;)