fredag, mars 12

Östermalms IP

Jag glömde berätta nåt riktigt kul i förra inlägget.. Länsförsäkringar består av 24 länsbolag. Kalmar Län är alltså ett av dem. LFAB ägs av de 24 bolagen.. Ja skit sak samma det är inte det som är intressant.

Det intressanta är att varje år så kör man en fotbollsturnering där alla bolagen får vara med om det får ihop nåt lag. Och i år har vi ett lag...tjohooooooooooooooooooo.... Stockholm here I come! Vi drar upp med hyrd buss den 20 maj och den 21 maj kör turneringen igång. Vi bor på hotell vid Stureplan och på kvällen är det middag och partyyyyyyyyyyyy.... Fantastiskt företag jag jobbar på, kan verkligen skryta med min arbetsgivare. Tror minsann inte det finns någon bättre. Jag tycker synd om alla er som inte jobbar där..;)

Det ska iaf bli satikens så kul. Jag har sagt att jag vill sitta på bänken och Nicke har sagt att han vill ha inskrivet i sitt kontrakt att jag, Erika, får ha en speltid på max 15% om han ska va med. Det är goa kollegor det...hmmmm...eller tycker han jag är dålig???


Jag har även fått erbjudande om att va cheerleader...

Inga kommentarer: