tisdag, augusti 26

Black tack!

Nu när hösten närmar sig så börjar tankarna snurra igen.... Vill så gärna göra om hemma. Min nya tanke är att jag vill måla taket i sovrummet svart, vita väggar (förutom bakom sängen där jag vill ha en svart tapet med någon form utav mönster). Varför måste det vara så dyrt?? Jag vill ha en massa nya möbler oxå... Typ en ny säng men vafan...35,000kr.

Ikväll ska jag städa och plocka lite hemma och försöka reda ut hur jag ska få i ordning en trivsam lägenhet att bo i.

Tränade volleyboll igår.. Kom ihåg att det gjorde ont men inte HUR ont. Idag är jag helt öm i handlederna. I morgon gäller det. Först utbildning hela dagen och sen direkt till turneringen för att skämma ut mig. Sen är det fest men den blir nog inte så långvarigt eftersom det är utbildning dagen efter igen.

När jag slutar ska jag springa en sväng på stan tänkte jag. Det är kul å handla.

Skulle va kul att ha en trivsam lägenhet klar tills jag fyller år om exakt en månad idag. Någon som är sugen på att måla? Gratis dessutom..;)

Nu ska jag nog övertala mina kollegor att det är fikatajm!

Inga kommentarer: