tisdag, september 2

Vecka 35

Just nu bloggas det otroligt dåligt av mig.. Men det blir så när datorn hemma inte fungerar. På jobbet finns inte så mycket tid att blogga. Tänkte iaf sammanfatta förra veckan.

Månadag: Första dagen efter semestern och fortfarande sommartid..=) Träffar Sofie en stund på kvällen.
Tisdag: Ehh...förmodligen bara jobb och sedan slappning hemma
Onsdag: Utbildning i Oskarshamn, Volleybollturnering som VI VANN!, fest i båthuset och vidare till Byttan. Jättekul att träffa lite folk från andra banker. Fick en invit om att söka ett kommande jobb på en annan bank.. Nej tack! Trivs alldeles ypperligt där jag är nu.
Torsdag: Usch.....trött och bakis. Upp till Oskarshamn igen för en plågsamt lång dag. Dock väldigt givande och intressant. Hem, handla, städa, plocka, laga mat, vara arg...
Fredag: Jobba och sedan hem till Torsås till mamma och pappa för lite middag. Hem och tvätta..
Lördag: Frallor från Ekelunds, tack A. Ner på stan, resultatet blev ett par nya jeans. Hem och vila och titta på film. Dusch, make-up och sedan bort till Sofie. Plockar upp Cissi på vägen och sedan blir vi sittandes på loftgången ett gäng timmar. Mkt trevligt! Vidare till Byttan och sedan Vallen (pinsamt). Hem och sova!
Söndag: Städa, Kalmar FF på tv, pizza, vila, tv, sova...

Inte så jätteintressant vecka kan man säga men det gick snabbt.

Idag har vi vinlotteri på jobbet. Kommer nog inte vinna något..=( Känner det på mig..
Efter jobbet ska jag och fixa håret..=) Bra planerat eftersom det är tvättid i eftermiddag vilket innebär att det blir A som får dra i trådarna där.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en mkt intressant vecka tycker jag, du träffade ju mig TVÅ ggr den veckan... =O)