måndag, april 6

Forts, forts....

Nu har vi varit hemma ett tag. Kom hem i fredags och sen dess har vi mest sovit känns det som. Är inte lätt att komma tillrätta med dygnets timmar alltså..

Om jag sammanfattar resan så var det en mkt bra resa. Vädret hade kunnat vara lite bättre men annars var det kanon. Prisnivån ligger lite högt men vi shoppade inte så mycket även om man säkert hade kunnat hitta mkt fina grejer. Köpte iaf Tomas Sabo ringen som jag skrev om tidigare... När jag gick dit för att köpa den så hade dom 50% rabatt på alla smycken.. Hur bra som helst ju. Tur jag väntade lite med att köpa den..=)

Skulle absolut kunna åka dit igen. Finns så mycket att göra och se. Känns inte som vi hann nånting alls.

Men nu är man hemma igen och idag har jag jobbat. Var tungt för jag var seg som fasen. Var hos tandläkaren innan jag gick till jobbet. Varsågod, ta lite tandsten och för det får ni 1100kr. Som hittat!!!!! Man skulle blivit tandläkare, jag säger då det.

Skönt att inte jobba en full vecka. Torsdag är det halvdag och sen är det påsk. Ska lägga in lite bilder från resan så ni får se hur vi hade det.

Inga kommentarer: