tisdag, april 7

Tröttis

Sitter i soffan och är hur trött som helst... Måste hoppa in i duschen, raka benen, äta lite kanske... Egentligen vill jag bara gå och lägga mig.

I morgon är det fest med jobbet. Är inte särskilt sugen måste jag säga. Visst ska det bli kul men jag är fortfarande rätt trött efter resan och känner att jag har såååå mycket att göra här hemma. En riktig storstädning är vad som skulle behövas. På torsdag slutar jag ju vid ett så då får det nog bli raka vägen hem, byta om lite snabbt och ta en löparrunda på Stensö, hem och sätta igång med en rejäl storstädning. Anton har lovat att fixa badrummet idag men än så länge ligger han och kollar på tv...

Ska springa Drottning Margareta Loppet 27 maj... Spännande...konditionen är ju långt ifrån något att skryta med för tillfället. Men det är läääänge kvar..;)

Inga kommentarer: