söndag, maj 23

Förändring..

Under ett livslångt liv så sker förändringar.. Bra och dåliga, roliga och tråkiga...

Tycker att det har hänt för mycket på kort tid.. Saker som man inte vill ska hända saker man önskar att man gjort annorlunda. Saker man önskar att man kunde ändra på. Nu går det inte...jag tror inte det iaf. Vissa saker hade man kunnat påverka, andra inte.

Nu gäller det att ta vara på det som finns, på det man vill bevara.

Vad har hänt sen sist då? Tråkiga saker och roliga saker. Jag väljer att fokusera på det som har varit kul.

I torsdags eftermiddag bar det av till huvudstaden med mina fantastiska kollegor. Massor av skratt har det blivit. Vi var uppe vid sju halv åtta tror jag. Då blev det en Mojito i baren och sen gick vi och åt pizza på Vapiano (trevligt ställe). Några andra gick vidare efter maten men duktig som jag är gick jag till hotellrummet och kröp ner i sängen.
Fredagen var det dags, fotbollsturnering!!! Ångest? Ja! Men det var kul, iaf de första matcherna. Vi spelade i ca 30 graders värme på Östermalms IP. Bästa av allt var att vi VANN!!! Gutt! Vi vann på straffar mot Bergslagen... Efter fotbollen blev det en kort runda på stan för att inhandla shampo och balsam..hur kan man glömma det liksom? Sen var tanken att ta en timmes vila men det blev väl fem minuter för jag insåg hur mkt klockan var. Göra sig lite snygg, förfest i rum 204 och sen vid halv sju var det fördrink med hela gänget. Banketten började vid sju. Middag och prisutdelning, sen barhäng med goa människor..:) Kvällens bästa drink var utan tvekan Rosa Pantern. Lördag morgon, frukost och sen bar det av hem.

Igår försökte jag hitta krafter för att orka följa med tjejerna ut... Hittade bara krafter till en drink på Olearys sen cyklade jag vackert hem och la mig. SKÖNT!! Idag har jag jobbat, visning i gamla stan.

Nästa helg blir det bio med tjejerna, Sex And The City 2 och sen Byttan på det. Mellanlanda hos Emma?

Sugen på att ta en tripp till Stockholm för shopping och partaj så i morgon ska jag kolla om LF:s lägenhet är ledig inom kort. Hoppas! Tjejerna är inte svåra utan är sugna på att hänga med. Kan bli riktigt kul..:)
Här kommer lite bilder från helgen;

2 kommentarer:

Sanna sa...

Den sista bilen är så du ;) hahaha! Mycket roligt är det som komma skall vännen! En hel lång sommar med massor av bus! Det kan jag lova dig.

Erika sa...

Haha...ja en fest utan en knasbild på mig är ingen fest..;) Ska kolla när lägenheten är ledig..=)