onsdag, november 21

Nu har det äntligen hänt!


Jag har länge väntat på att bli stoppad av Telenor Express. I min fantasi har jag låtsas vara någon med kontantkort hos någon annan operatör.. Idag var dom på Åhléns and guess what....dom stoppade mig..=)


TE: Ursäkta!
E: Ja!
TE: Vilken operatör har du idag?
E: Telenor (smile)
TE: Har du kontantkort eller abonnemang hos oss?
E: Abonnemang.
TE: Okej!

Men hallå....ska dom inte tjata ändå? Typ churn and return...Nej minsann det gjorde han inte så jag fortsatte..

E:Jag har personalabonnemang...
TE: Aha..

Sen blev det en kortare ointressant, men artig, konversation.

Vad var det att vänta på???? Nästa gång ska jag våga lura dem..;)

3 kommentarer:

Jonny sa...

Men Erika!!!! Trodde allt du skulle ta chansen och köra över dem! Nästa gång får du fan inte tveka!!:-)

Erika sa...

Nä, jag vet. Nästa gång då kommer det frågor allt möjligt..=)

Martin sa...

Nästa gång så tar du dom! :)
Jag vet hur det är.. Ett tips är att gå till Siba. Dom står alltid inne i entrén.