söndag, november 25

Packa....

Väskorna har lämnat källaren och finns numera i lägenheten. Jag har börjat lägga fram lite kläder..

6 bikini
10 kjolar & shorts

Det är så jag fungerar...alldeles för mycket. Men lika bra att ta fram det man vill ta med och sen skära ner..(försöka iaf..)

Ja, jag vet att man kan köpa massor där nere men men..

Tvättade bilen idag med Anton. Det behövdes verkligen. Ska nog lämna in den för vaxning efter Thailand. Krille hjälpte oss att sätta på vinterdäcken igår så nu är det klart oxå. Ska dock fixa bromsarna fram innan vi sticker för de är helt slut. Krille löser det..=) Förhoppningsvis låset oxå.

Ikväll blir det buffé på Ming. MUMS!

Kamera funderar jag på att köpa oxå. Impulsiv är jag och kan verkligen intala mig själv att jag är såååå intresserad av att ta kort... Skulle verkligen tycka att det är kul. Vi får se hur det blir. Ska kolla med Mattias vad han kan fixa för pris på kameran.


Pappa har en sådan men med ett bättre objektiv. Kan ju smuggla med mig det när jag är hemma på besök, han märker nog inget ändå..;o)

Inga kommentarer: