söndag, november 4

Söndag

Helgen snart förbi..

I fredags lagade vi lite tacos och hade bara mys hemma efter en lång vecka. Skönt! Blev lite Idol-TV. Bra att Sam åkte ut tycker jag. Tycker han är ful..

Igår var vi bjudna till Gregers 30-års fest men vi kunde tyvärr inte gå för Anton hade sedan innan bestämt med Peder att vi skulle hitta på något. Synd att vi missade festen, hade varit kul. Istället blev det att vi gick ut och åt med Peder och Jessica. Det blev Helen & Jörgens. Ingenting för mig måste jag säga. Jag tycker att man ska bli mätt när man betalar 500 spänn/person. Men icke! Förrätten var ungefär i samma storlek som en femkrona och varmrätten inte mycket större. Kommer inte gå dit fler gånger, inte om jag ska betala för det iaf. Hade velat äta på Stekhuset men fick inte min vilja igenom. Anton tyckte inte heller att det var värt pengarna..varför kunde han inte ha fattat det innan? Har ju sagt till honom så många gånger att jag inte vill gå dit och äta.

Idag blir det förmodligen en slappardag för mig. Anton är på Öland och ska putsa fönster. Tråkigt, tråkigt, tråkigt... Först har han varit i Stockholm tre dagar denna veckan och sen har han varit uppbokad hela helgen. Ingen kvalitetstid här inte..

Kanske blir det bio ikväll. Invasion med Daniel Craig och Nicole Kidman.

Nu är det bara 26 dagar kvar tills vi åker till Thailand...UNDERBART!!!!!!

Inga kommentarer: