måndag, november 12

Nyttig

Japp, det var vad jag skulle vara från idag fram till vi åker den 1 dec. Undantag på helgerna då jag skulle få unna mig nåt om jag kände för det..

Karaktär+Erika=Finns inte!

Helt otroligt vad jag har dålig karaktär...Finns godis kvar sedan helgen och när jag är klar här vid datorn ska jag äta upp det. För det är såååå gott!!! Är det någon som har tips på hur jag ska lyckas?? Inte ens tre veckor kvar tills bikinin ska på.

Om jag äter upp allt godis idag så finns det ju inget kvar i morgon..=) Kan alltså börja i morgon.. Bra idé!!!

I morgon gäller det. Karaktär+Erika=Kommer att funka...(kanske)

5 kommentarer:

Sanna sa...

Vi kan vara nyttiga ihop!! Jag vill också få på mig min bikini om 3 veckor.... SHIT det har jag inte änns tänk på... HUR SKA DETTA GÅ?!?!?!?

Erika sa...

Snacka om att jag blev besviken när jag såg hur få bitar det var kvar av godiset... Men det var väl bra egentligen..=)

Sanna sa...

Hahaha...

1) Som att du behöver bry dig som du äter 1 eller 10 bitar godis!

2) En sockerchock skadar aldrig kroppen!

3) Godis är gott och man ska vl njuta så länge man lever!

Cissi sa...

Fin klänning gumman!!
Jag funderar på att varje gång jag vill äta godis ta på mig min bikini och sätta mig framför spegeln samtidigt som jag äter. Då vill jag förmodligen inte ha godis längre. (Jag är smart)

Erika sa...

Risken är ju att man kommer att tröstäta... Eller tänka att det spelar ingen roll om jag äter för det är redan kört..=(