torsdag, november 1

Trött!

Hemma efter en lång dag på jobbet. Sovit dåligt i natt så jag har varit väldigt trött hela dagen.. Var uppe tidigt och gick en runda med Cissi. Sen var det hem och fixa dom utlovade kladdkakorna till säljarna. Jag kan inte påstå att jag är någon mästare på att baka och tycker inte att det är jättekul direkt. Men det gick att äta iaf och det är väl huvudsaken..=)

Sofie har varit ledig idag...=(

Annars har det varit som vanligt på jobbet...

Kim var sitt knasiga jag idag...undrar ibland var han går på.
Nina hade PMS (nä hon var bara lite hungrig..;)
Sanna sjöng...if, if....if I was alone in the dhööööööööööööööööök.....

Vilken underbar arbetsplats man har..=)

Det är iaf skönt att vara hemma efter en lång dag. Nu ska jag gosa lite med YAYA..

Puss & Godnatt

Inga kommentarer: