måndag, november 12

Veckan som gått..

Det var ju ett tag sen jag bloggade så jag tänkte skriva ner en sammanfattning om hur förra veckan såg ut..

Månag: Morgonpromenad och sen jobb, jobb, jobb..

Tisdag: Samma som måndagen.

Onsdag: Flög till Sthlm med 9,40 planet, mellanlandning i Växjö. Checkade in på Clarion och sen bar det iväg in till City för att se om det fanns något att shoppa. Det fanns! Däremot så var inte sugen så stort så det blev endast en klänning och ett par leggins. Klänningen var dock väldigt nice. Var tillbaka på hotellet vid 16-tiden. Vilade mina otroligt ömma fötter en liten stund. (varför lär jag mig aldrig...högklackat när man ska gå en massa.) Tog en taxi till Pronounce för lite medlyssning. Tillbaka till hotellet vid 21,30...helt slut, bums ner i säng.

Torsdag: Dag 1 av 2 på coachdagarna. Lite föreläsningar och workshops. På kvällen blev det Norra Brunn. Det var väldigt kul. Däremot så tycker jag inte att maten var någon höjdare.. Gick vidare till en bar lite längre ner på gatan när komikerna var klara. Hade gärna åkt direkt till hotellet istället..

Fredag: Dag 2 av 2. Presentation av workshop från dag nr 1 och sen lite mer grupparbete. Flyg hem vid 15,55. Sköööööööööööööööööönt att komma hem. Fixade några ärenden och sen blev det pizza, film och godis. Ingen var gladare än Anton..;)


Lördag: Ikea! Efter att tagit en rejäl sovmorgon så bar det av till Ikea. Där blev vi kvar ett tag eftersom vi träffade lite känningar och tog en fika. Hittade ett sideboard som vi köpte på fyndavdelningen..=) Mycket nöjda!


Söndag: Frukost på Packhuset, 75kr. Inte värt det faktiskt. Sen åkte vi till Kosta outlet. Anton shoppade lite men inte jag. Var väl inte direkt så mycket att ha måste jag säga. Sen var det middag hemma hos mamma och pappa på kvällen. Hela familjen samlad.





Inga kommentarer: