fredag, januari 4

Fredagsmys!!

Ikväll har jag och Anton ätit tacos med min syster, hennes kille och söta Meja. Nu är jag mätt och seg. Kollade på bilderna från Thailand.. En bild på Anton och Timo dyker upp på tv-skärmen...

Mejas kommentar: Moster och Anton.... Tack för den! (hon är dock bara två år..)

Händer nog inte så mycket mer ikväll. Ska krypa ner framför tv:n och kommer förmodligen somna ganska snabbt. I morgon ska jag ut och gå med Cissi kl 9,00. Har lovat att inte banga oavsett hur trött jag är eller hur dåligt väder det är. Som det är just nu så är jag faktiskt sugen på att börja röra lite på mig. Bra med en mjukstart i morgon för nästa vecka börjar Hälsoåret 2008.

I morgon kväll ska vi hem till kära Sofie som har fyllt år. Så efter min lilla promenad ska Sanna och jag upp på stan och fixa present till henne..=) Hoppas du inte läser min blogg gumman.. Ja, ja..du vet iaf inte vad vi ska köpa i sånt fall.

Har även framkallat bilderna från undervattenskameran..det är otroligt vad man är sexig i cyklop och snorkel. Tyvärr är det ju inte så mycket närbilder på fiskarna eftersom jag hade lite problem med att komma en bit under vattnet. Men någon fin bild blev det på Sanna iallafall!

Puss o go´natt!!

1 kommentar:

Andreas sa...

Vill se UV-bilderna!! Och glöm inte att ta med sångrösten nu ikväll! Zombie-time??