onsdag, januari 2

År 2008

Nytt år och nya tag...som vanligt. Men i år ska det verkligen bli av....(precis som förra året..)

Jag har valt att inte ha några direkta konkreta nyårslöften. Känner mig själv alltför väl. Men man kan ju få önska hur året ska bli.

Ett hälsosamt år ska det bli för fröken Erika. Jag ska se till att sköta min kost men unna mig godsaker med jämna mellanrum. Jag ska promenera mycket och överväga att börja gymma igen. Det bästa sättet att komma igång är ju att kolla på lite bilder. Tex lite bikinibilder från Thailand.

Man mår ju så mycket bättre när man håller sig i god form..=)

Frågan är bara, om jag ska gymma...vart ska jag då köpa kort?? Mitt kort på Malkars går ut nu den 11/1 och jag är inte helt säker på att jag vill förlänga det hos dem. Behöver lite nytt känner jag..

Så bara så ni vet så ska jag snygga till mig inför beach 2008. Önska mig lycka till!

2 kommentarer:

Martin sa...

Det fixar du! Lycka till!

Cissi sa...

Du är ju redan en pudding i bikini!