lördag, januari 19

Mat, dryck och skratt

Efter jobbet igår åkte vi till MQ och bytte skjortan som Anton fick av mig. Var nåt fel på nån knapp så vi tog en kofta istället. Han blev jättefin i den..=)

Vi bestämde med Crille och Cilla att vi skulle gå ut och käka lite så vi stack hem och lämnade bilen och sen blev vi hämtade.

Det blev Ernesto in Katastrofale. Vi trodde att dom hade halva priset men det gällde tydligen inte förrän kl 22.. Hmmm...det är då dom brukar stänga köket. Blev Pizza och rött vin för mig och Cilla. Sen gick vi vidare till Harrys en sväng för att ta ett glas där.

Harrys....hahaha... Min dåliga ytliga sida kom fram och det visade sig att jag inte var ensam om dessa egenskaper. Vart kommer alla ifrån liksom? Helt galet men jäkligt kul.

Nu ska jag göra paj till Anton som snart bör komma hem efter innebandyn. Ikväll kan det bli lite vin med Nina..


Inga kommentarer: