fredag, januari 18

Veckans..

..samtal kom i tisdags och jag väntar med spänning på nästa avsnitt som förhoppningsvis kommer i nästa vecka

..tack går till Kalle som har varit uppe och hjälpt mig mån-ons. Tack så mycket! Alltid trevligt när du är här.

..inköp blev en skjorta, sjal och en tröja (men veckan är ju inte slut än..)

..dumhet går till mig själv när jag mosade i mig en hel kexchoklad. Så j-la onödigt.

..kille är Anton som hade namnsdag igår. Present blev en skjorta och två par BB strumpor.

..tabbe gjorde jag säkert idag. Testet var svårt, speciellt när man känner sig lite nervös och stressad.

..film blir helt klart Hitch. Me like! Lagom underhållning efter att jobbat till 21,00.

..bästa dag kommer i morgon, enda dagen jag är ledig denna veckan.

..glas vin ska jag ta ikväll..=)

..kom hem! Ja, Cissi, den går till dig. Nu får det räcka med semester för din del..;)


Trevlig helg people!!

2 kommentarer:

Cissi sa...

Yes, nu ar det inte langt kvar tills jag kommer hem.. walka pa tisdag kanske? puss!

Erika sa...

Tycker jag verkligen!