onsdag, januari 23

TUIFLY

Okej...jag fattar ingenting!

Vi bokade speciella platser på planet när vi åkte till Thailand som visade sig inte alls vara så som dom sa. Mailade detta till Tuifly som var så snälla och ringde till mig och sa att vi får tillbaka hälften av det vi betalade extra. Så snälla! Vi skickar en avi sa damen jag pratade med. Okej, blir jättebra. Men när jag efter någon dag kollar mitt konto så ser jag att dom har satt in pengarna direkt på kontot. Ännu bättre. 800kr fick vi tillbaka..=)

När jag nu sitter och kollar vad vi betalade så ser jag att det var sammanlagt 1200kr för våra platser vilket innebär att vi fick tillbaka mer än hälften.

Idag dyker det upp en avi med posten...från Tuifly.. Dom har skickat ytterligare 400kr. Jag fattar ingenting men tack så mycket!

Alltså så har vi fått tillbaka hela summan...=)

3 kommentarer:

Anonym sa...

SKOJAR DU?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ovh vi måste bråka och vänta i upp till 4 veckor för att ens få ett svar från de där rövhålen!!!

Grattis, verkligen!
Säger bara en sak: Köp en lott!!!

Johan a.k.a Kendo sa...

Får inte vi en skälig kompensation kommer de önska att vi rest med ett annat bolag, ty då ska det gapas, tjats och skällas!

(Grattis!)

Anonym sa...

Om vi mailar alla bolag som existerar i världen och leker missnöjda respatienter så kanske vi kan få en kompensation som täcker skadeståndet vi får betala när vi tagit de ansvariga på Tuifly i "vinnarhååle" /Bruno