söndag, januari 20

Godmorgon!

Det blev visst lite sovmorgon idag.. Skööööööööööööööööööönt!!

Anton knoppar fortfarande.. Ska försöka väcka honom lite försiktigt och få med honom ut en runda. Mata fåglarna med lite bröd kanske..=)

Igår åkte jag med familjen Nina till Liza och Dof. Vid åtta bänkade vi oss framför tv:n för då började "Stjärnorna på slottet" som skulle vara sååååå bra... NOT!NOT!NOT! Pensionärspoäng till alla er som kollar på det.

Sen blev det lite Singstar och jag är fortfarande oslagen i Zombie.

Nu har jag försökt få med mig Anton ut:

E: Ska vi gå och mata fåglarna lite?
(inget svar)
E: Ska vi gå och mata fåglarna lite?
A: Nej!
E: Varför det?
A: Det finns inga fåglar.
E: Det gör det visst.
A: Nej!
E: Varför det?
A: Jag har dödat dom..

Vissa gör allt för att slippa gå ut och gå..=(

3 kommentarer:

Andreas sa...

Dina dagar som regerande Zombie-mästare är räknade!

Erika sa...

Ehhh...skulle inte tro det..;)

Cissi sa...

haha din karl är ju sjuk!!
Vi måste köra singstar ngn kväll gumman.. kanske redan i helgen, med en hel del vin!