söndag, maj 25

Mors Dag

Presenten är klar! Det blev en magnoliabuske. Den är jättefin och jag har även satt i en stor prydnadsfjäril som är rosa och runt krukan sitter det rosa cellofan. Såå fint. Mamma kommer att bli glad. Funderar på om jag ska göra en paj åt mamma oxå. Cissis goda äppelpaj är ju aldrig fel.






Blir alltså en runda till Torsås idag. Vi ska grilla vid fyratiden men jag tänke åka innan och passa på att tvätta av bilen lite... Den är inte direkt ren kan jag lova, full av pollen.


Ska ta en runda på stan innan jag åker tänkte jag. Såg lite "vill ha" på MQ igår som jag ska kolla på igen. Sen är det alltid kul att köpa nåt till Meja för hon är ju galen i presenter. Har ju oftast med mig nåt till henne så hon skulle nog bli ledsen om jag kom tomhänt..;)


Hoppas att det inte blåser lika mycket i Torsås som det gör här i stan, då kan det nämligen bli lite tid i solen oxå.


I morgon är det måndag igen... Helgerna går så fort men snart är det ju långhelg..=)

Inga kommentarer: