tisdag, maj 20

Så är det..

Det bloggas alldeles för dåligt.. Men jag har ingen dator hemma..=( Den är trasig och så fort den vaknar till liv (om den gör det) så ska det bli dagligt bloggande...nästan iaf.

Annars händer det inte så mycket roligt i mitt liv just nu.

Jobbet: mycket att göra, har varit ganska stressigt men känns som att det börjar bli lite struktur nu..=)

Träningen: tycker att det är riktigt kul att va på gymmet och lyfta skrot (nä det syns inget resultat än..) Förutsättningarna att få ordning på det gamla vraket känns ganska bra..;) Idag var jag ute och gick en timme innan jobbet med Cissi och efter jobbet blir det gymmet igen. Fan så duktig jag é!

Hemma: Ja, vad ska jag säga... Slapp iaf tvätta i söndags men det finns att göra ändå. Varför finns damm? Varför måste det bli disk när man har lagat mat och ätit? Varför fylls inte kylskåpet upp med varor av sig själv och varför minskar det i matkassan?

Att se fram emot:
lönen som kommer nästa tisdag
sommar
vin
grillat
fotvård (måste se till att boka en tid)
resultat från träningen...
en tjejkväll hade inte varit dumt med dom allra bästa tjejerna..=)

4 kommentarer:

Cissi sa...

Hej pluttapa, jag kan färga ditt hår... hohooo.. och jag är bra på vin. bloggen är uppe nu igen. i kontrollerad form :) puss

Erika sa...

guttans! Vin blir bra, håret släpper jag dig inte lös på och bloggen läser jag gärna..=)

Anonym sa...

JAAAAAAAAG? // SOFIE

Erika sa...

Nej inte du heller gumman...