torsdag, maj 29

Sommar, sommar, sommar...

Hoppas att det underbara vädret är här för att stanna..=)

Ikväll blir det passande en sväng till Byttan för ett glas vin. Eller kväll och kväll...ska ses där redan klockan 18.
Slutar vid 17 och tänkte försöka hinna en liten kort sväng på stan innan. Det är verkligen torka i garderoben alltså. Behöver hur mycket nytt som helst. Kommer ju inte hinna så mycket idag men jag har ju helgen på mig oxå. Känner att jag vill unna mig lite just nu..

Jobbet då?
Jodå. Sakta men säkert kommer jag in i det allt mer. Nästa vecka börjar det två stycken nya. Då är jag inte nyast längre..=) Men det bästa av allt är att nästa vecka så börjar sommartiderna och då slutar jag vid 16,00 alla dagar utom fredag då jag slutar 15,00. Hur underbart som helst. Hinner träna direkt efter jobbet och ändå vara hemma innan 18.

I helgen sägs det att det ska bli riktigt varmt. Typ 30 grader... Nån som vill följa med till beachen? Badar gör jag inte gärna här hemma i Sverige men det är skönt att vara vid vattnet om det är varmt, fläktar liksom lite mer där och det blir behagligare.

BTW... Vet ni vem världens största djurvän är????? CissiDi! Hon har tagit hand om Mr Hemlös och ska fixa ett hem till honom och se till att han kommer till veterinären för en undersökning. Hon är sannerligen djurens bästa vän.

2 kommentarer:

Andreas sa...

Visst är det varmt, men beachen i maj låter lite väl optimistiskt!!! =)

Erika sa...

nej, nej.... ligga i lä..=) Sola sig lite men inte bada. Och är det 30 grader så spelar det ju ingen roll vilken månad det är.:=)