lördag, september 20

Den fula jackan får hänga med ett tag till..=(

Ingen jacka blev det. Skit oxå. Den här stan suger verkligen när det gäller shopping. Ja, ja...får väl se till att ta mig till Sthlm istället. Istället för det jag skulle komma hem med blev det nytt överkast, en pläd och två ljuslyktor. Var på Hagbloms men my god! Det finns alldeles för mycket att välja på och mycket folk var det så någon hjälp fick man minsann inte. Tänkte att dom skulle få göra jobbet åt mig, jag talar om vad jag är ute efter och dom får ta fram och visa. Får väl göra ett nytt försök till veckan som kommer om det finns någon tid över.

På onsdag är tanken att jag ska gå på språkkurs... Får se hur det kommer att gå.

Nu ska jag peta i mig godiset som blev kvar från igår, gott!

3 kommentarer:

Martin sa...

Måla färgbutik är ganska duktiga dom också! :) De ligger dessutom bara ett stenkast från dem där Hagbloms. Nu vet jag iåfs inte varför du var på Hagbloms men om det gäller färg o tapeter så är det ju lugnt. :)

Anonym sa...

Språk-kurs???

Erika sa...

Tack för tipset, Ska koll :)

Grekiska!