fredag, september 12

Fredagsmys!

Äntligen fredag! Men tyvärr blir det att jobba över en stund.. Sen har jag miljarder saker att fixa innan jag ska hem känns det som..=(

Behöver handla hem lite nya prylar så att det är roligare att städa, lite fräscha blommor, in på bolaget såklart och sen ska jag till gymmet oxå om jag inte är helt slut. När jag väl kommer hem är det bara att fortsätta med städningen. Idag ska jag iaf bli klar med badrummet är det tänkt. Hallen kanske oxå hinns med men förmodligen inte. Behöver lite nytt där oxå och det får jag nog fixa på ikea.. Skulle gärna vilja ha en slav som jobbade åt mig. Tänk att bara behöva ge order när man själv inte orkar fixa. Jag tycker iof att det är kul att greja hemma men ibland blir det lite för mycket.

Ska iaf äta chips och dricka vin ikväll, en bra kombination med städning tycker jag.

Tror jag ska bege mig till Hagbloms i morgon oxå och titta på färg till sovrummet. Måste göra något åt väggarna där känner jag.

Puss och kläm!

Inga kommentarer: