onsdag, september 10

Gymmis

Jag tog mig till gymmet idag..=)
Så skönt det var. Det var länge sen jag tränade nu och hoppas att jag kommer igång ordentligt. Planen är att jag ska gå upp och träna innan jobbet i morgon så jag kan åka hem direkt efter jobbet och städa..

Ikväll skulle det ha blivit bio men jag hoppar över det. Känner att jag har sååå mycket att göra och sen är jag trött oxå. Ska jag orka upp i morgon får jag se till att komma i säng hyfsat tidigt.

Idag har jag inte ätit varken kakor eller godis..=) Duktiga jag! (för inte räknas väl sockerfria läkerol??)

Nu ska jag fixa matlåda till i morgon, föna mitt nytvättade hår, packa ihop träningsväskan inför morgondagen, plocka lite i lägenheten som ser ut som ett bombnedslag och sen får det bli bingen.

När jag storstädar och röjer så tar det typ ett par veckor och under tiden så står allt hullerombuller... Köket och vardagsrummet är det enda som är klart. Men till helgen kan det bli klart. Hoppas! Då kan man sitta hemma och mysa utan att bli irriterad på att det ser förjävligt ut.

Inga kommentarer: