lördag, september 20

Ny jacka är tanken..

Utnyttjade inte fredagen igår som en fredag vill jag säga. Efter jobbet var det bara hem och byta om och sen iväg till Malkars, Aerobic Dance stod på schemat och var faktiskt riktigt kul. Tyvärr tröttnar jag ganska fort på ett program men nästa vecka ska jag nog gå oxå men sen får hon byta ut lite steg om hon vill att jag ska komma dit igen. Hem och fixa lite mat och sen blev vi sittandes en stund och kollade på klipp från Time Out. Lyckades slänga in två maskiner tvätt trots att vi inte hade satt upp någon tid, gött!

Gick nån film på tv som vi kollade på. Har sett den förut så det var ingen höjdare. Fick i mig både chips och godis.

Idag vaknade A vid halv sju..... Fick för sig att han skulle kolla på tv i sovrummet. GLÖM DET! Jag har sovit så dåligt hela veckan och behöver verkligen sova ut. Som tur var förstod han och somnade om.

Idag ska jag åka till Hagbloms och kolla på tapeter tänkte jag och sen ska jag en sväng till MQ. Har 500kr rabatt på jacka plus att jag har 100kr i rabattcheck. Ödet vill ta mig till MQ, jag känner det.

Skor och nån kjol hade inte varit helt fel heller. Har liksom inte några schyssta kläder att jobba i..=(

Håll nu tummarna för mig att det blir en bra shoppingtur på stan idag!

Inga kommentarer: