onsdag, september 17

Mensvärk

Äntligen har jag lagt mig i sängen. Helt slut ligger jag här med A:s laptop. På tv:n visas fotboll på en himlans massa kanaler så jag fokuserar på datorskärmen istället.

Har mensvärk och det är så satans jobbigt. Önskar att ni killar kunde få känna på det nån gång. Hur skulle ni reagera tro? Akuten nästa?? Men jag har stoppat i mig en ibumetin så snart ska det nog va över.

Efter jobbet stack jag direkt till gymmet, blev ju inget igår.... Blev hemma istället med smågodis och en film. Men det behöver man ibland det också. Idag däremot var jag duktig och gymmade lite. Önskar dock fortfarande att jag skulle orka ta mig upp på morgonen och få det gjort innan jobbet.

Efter träning blev det att laga lite mat. Spagetti Bolognese stod på menyn idag. Blev riktigt gott. Well...jag köpte en mix som jag bara puttade ner i pannan tillsammans med lite vatten när färsen var stekt. Så otroligt smidigt. Sanningen är den att jag inte har nåt val. Jag tycker verkligen att min köttfärssås som jag gör själv smakar röv för det mesta.

Vi ska få en ny kollega på jobbet. Hoppas att vi får veta vem det är i morgon. Spännande! Det enda vi vet är att det är en HON.

Jag har en veckas semester som jag måste ta ut innan årsskiftet... Vi får bara spara en vecka och jag har två kvar. Antingen får jag se till att boka in en resa någonstans eller så får jag försöka deala till mig att få behålla den till nästa år. Jag känner inte för att ta ledigt bara för att man måste utan jag vill utnyttja tiden till något speciellt. En resa i januari, februari till solen hade inte varit helt fel. Är sååå avis på Sanna och Johan som planerar på att åka till Thailand då. Jag håller tummarna stenhårt för er att det går vägen.

2 kommentarer:

Sanna sa...

Tack gummeligumsan för att du håller en tumme för oss. I morgon ska vi få reda på att... NERVÖS! Puss

Martin sa...

Jag lider med dig, jag hade ont i magen i en vecka förra veckan!