onsdag, september 10

Stockholm

Då har man varit i Sthlm i två dagar på utbildning. En kanonbra utbildning måste jag säga. Och så trevligt det var att komma iväg till underbara Stockholm.

Varför är då Stockholm så underbart?? Shoppingen!! My god! Jag säger då det. Skulle kunna bränna en hel del slantar. Gäller bara att hitta rätt gator att strosa på. Dessvärre blev det ingen shopping i klädväg den här gången. Tänkte ta mig upp i slutet av månaden över en weekend och i lugn och ro njuta av utbudet. Så om det är någon som vill skicka med ett bidrag så jag kan shoppa ordentligt så säg bara till..;)

Jag behöver verkligen nya kläder. Framförallt kläder som jag kan ha till jobbet. Här är det ju inte direkt okej att smyga omkring i jeans och tröja tyvärr. Ny jacka behöver jag oxå och det brukar ju inte vara billigt..=(

I morgon har jag tänkt mig lite träningsvärk!!

Inga kommentarer: