söndag, mars 16

Björn, Labero & Perelli

Jobbet rullar på och det börjar bli dags att få lite kundkontakt känner jag.. Tänkte börja svara lite i telefon den här veckan. Nervöst? ja, lite men jag har ju vanan att sitta i telefon så det hade kunnat vara värre.
Någon träning har det inte blivit än. Måste bli klart här hemma först känner jag. Har lite svårt att koppla av när jag vet att jag har så mycket att göra och då kanske man inte ska boka upp sig ännu mer.. (en ursäkt som är ganska bra..;)

Har bokat biljetter till Björn Gustavsson som kommer i oktober. Lite långt fram men lika bra att boka så att man får bra platser. Det ska bli trevligt. Martin och Malin ska oxå med..=)



I torsdags var det dags för Labero i Kalmarsalen. Stress, stress, stress.. Anton var i Stockholm och skulle va hemma vid kvart i sju ungefär. Föreställningen började vid halv åtta så det skulle bli lite tajt.. Gissa vad som hände????? Skitbolaget SAS var försenade... Han kom hem halv åtta. Vi drog direkt bort och ramlade in när det hade börjat. Som tur var så hade vi platser på kanten så vi behövde inte knöla in oss mitt i en rad. Föreställningen var helt okej, inget wow men helt ok. Jag lyckades iaf fånga ett kort från en kortlek som jag sedan fick signerad..=) Typ jag och alla barn..



Igår blev det finalen i melodifestivalen för mig, precis som för många andra. Jag tycker faktiskt att rätt låt vann. Tror att Charlotte har bäst chans att göra bra ifrån sig i Serbien. Men är det inte lite synd att hon sminkar sina ögon som hon gör? Tycker att hon ser ut lite som en transa.. Skulle va betydligt snyggare om hon gjorde lite ändringar på sin make.



Inga kommentarer: