måndag, mars 10

Kök, rosor och träningskort..

Tiden går så otroligt fort. Hinner inte med någonting känns det som..

Har i alla fall gjort min första vecka på LFB. Det är otroligt mycket att sätta sig in i men jag tycker det är kul och tror att ju snabbare man kommer igång med lite mer praktiskt arbete så sätter det sig. Hittills har jag mest suttit och pluggat och varit med på nåt kundmöte. Det är en otroligt lugn och skön miljö att jobba i och det är inte helt fel att det ligger mitt inne i stan.



Köket är snart klart. Det vi väntar på är att luckorna ska komma tillbaka efter målning och att golvet i hallen ska bli klart. Förmodligen är golvet klart i morgon och har vi tur så kommer även luckorna då.

Förra veckan var jag även själv hemma, Anton har varit iväg med jobbet och ramlade in i fredags. Söt som han kan va när han vill så hade han med sig tre fina rosor till mig..=)



Annars händer det inte så mycket. Har inte köpt nåt träningskort än men det kan bli i morgon.. hahaha...hört den förut eller? Ringde iaf idag och kollade vad det är för priser på Malkars. LF har lite bättre priser så ett kort kostar 3090kr och då blir det bara 1090 för mig att betala eftersom företaget står för 2000kr. Det blir förmodligen Malkars som vinner mot Friskis och det beror på läget och tiderna. Jag önskar att jag kan bli morgonpigg och orka gå upp och träna innan jobbet. Då har man verkligen hela kvällen sen när man slutar jobba. Finns visserligen nåt pass som jag vill gå nån kväll i veckan. Det första jag ska göra är även att boka in en instruktör som får sätta ihop ett "få assnygg kropp-program" till mig.

Snygg??

Nä, det tycker inte jag heller!

Jag måste köpa lite nya träningskläder annars kommer jag tappa motivationen direkt..

Inga kommentarer: