måndag, mars 17

Länsförsäkringar Bank Erika..

Så svarar jag, började att svara i telefon på jobbet idag. Snurrigt värre men kul. Kommer lära mig betydligt mer genom praktik än att bara sitta och läsa. I morgon blir det nog inte så mycket arbete för jag ska på introduktionsmöte redan kl 9,00 och det håller säkert på till 15,00.

I morgon gäller det...

Så är det sagt. I morgon är det leveransdatum för tv:n. Om jag tror att den dyker upp? Nä, verkligen inte. Men, men...det är bara att vänta och se.

Har shoppat lite oxå. Inget speciellt kul men välbehövligt. Två nya stora växter, en matta till köket, gardin, ljus och annat trams. Nu när köket mer eller mindre är klart så vill jag börja med sovrummet. Nån som hjälper mig? Behöver nån som kan tapetsera och kanske måla för det kommer jag nog tröttna på ganska snabbt. Det är bara att ringa om ni vill hjälpa till.

Inga kommentarer: