onsdag, mars 5

Mitt nya jobb!

Jaha...nu har jag varit där i tre dagar. Varje dag fyller jag min hjärna med en massa nyttig information som förhoppningsvis kommer att sätta sig i ryggmärgen sen.

Jag har fått en egen plats, ett fint skrivbord och en superskön stol. Jag har fått en namnbricka och visitkort, en K530i med tillhörande nummer (telia...I´m so sorry), blivit presenterad på intranätet tillsammans med en bild... Fick en jättefin blomma i välkomstpresent som jag har tagit med mig hem, egen nyckel och idag har jag hämtat posten alldeles själv. Duktig va?

Ni behöver alltså inte vara oroliga för mig, jag har det mycket bra. I morgon är det dessutom vinlotteri..=) Me like! Se nu till och håll tummarna för mig, visst är jag väl värd lite nybörjartur..

Vad händer hemma då????

Wohoooooo....dom är igång..=) Luckorna är iväg på målning, väggarna har fått sin första omgång med färg och förhoppninsvis sista touchen i morgon. Golvläggaren bör börja i morgon eller på fredag och han får minsann se till att rulla ut den där mattan snabbt som fasen. Bör väl vara klart senast i början på nästa vecka. Helt fantastiskt....vi kan ha hem folk när älsklingen fyller år. Laga mat i ett trevligt kök..=) Men nu är det ju så att jag gärna skulle vilja byta fläkt, kyl och frys oxå...nån som kan fixa billigt??? Rostfritt ska det va!

Nu är det nog dags att börja flytta ut hallmöblerna så att Mr Floorman kan göra sitt jobb när han kommer.

1 kommentar:

Martin sa...

Kul att det gått bra hitintills! Det är flashigt om man får eget visitkort. Du vet ju på ditt gamla jobb behövde man ju vara reklamationsansvarig för konsumenter för att kunna få egna visitkort :)

Ännu roligare det händer något hemma äntligen :)

För övrigt tycker jag att du måste aktivera så kommentarsgrejjen poppar upp i ett eget fönster medans din blogg är kvar i vanliga stora fönstret :)