måndag, mars 24

Så var Påsken 2008 över..

Fyra och en halv dags ledighet är snart över. Vad har jag då gjort denna långledighet?? Inte så värst mycket men jag är nöjd ändå.

Skärtorsdag: Den nya tv:n flyttar in. Tjejfest hemma hos Samanthi. Första gången jag var där. Dåliga, dåliga Erika som inte har varit och hälsat på tidigare. Sanningen är att tiden räcker inte till. Får se till att planera mitt liv bättre..

Långfredag: Anton fyller år! Mamma, pappa, Gill, Crille och Meja kommer hem och äter lite mat. Kvällen ägnas åt TV-tittande.

Påskafton: En runda på stan med Anton (var tanken..) Anton väljer att ta en fika med bl a en av Sveriges top 10 obehagligaste människorna.. Jag kom iaf inte tomhänt hem så det var skönt. Larmgatan 10 får stå för middagen denna kväll. Martin och Malin gör oss sällskap. Avslutar med ett par drinkar på BistroBar.

Påskdagen: Slöat

Annandag påsk: Promenad med Cissi, slöat, kollat på ett hus (utifrån), solat och sista timmarna ska ägnas åt slöeri..=)



På återseende!

2 kommentarer:

Cissi sa...

Haha, top 10 obehagligaste personerna. Det var roligt :) Och sant.

Erika sa...

verkligen..=)