tisdag, mars 18

Introduktionsmöte och bjudlunch

Idag har jag suttit och lyssnat på en massa chefer hela dan. Mycket intressant och nyttigt men värst vad trött man blir av att sitta still och lyssna. Jag fick lite träsmak i rumpis oxå så jag satt och vred och vände på mig.. Trist nog så knarrade och gnisslade min stol så fort jag rörde mig.

På lunchen gick vi alla till Table 20 och käkade. Kan varmt rekommendera det. God mat, många rätter att välja mellan och stora portioner till den som är hungrig och vill bli riktigt mätt.

TV:n???? Hahahaha.... Skulle inte tro det! Dom har inte ens hört av sig och sagt att dom inte håller leveransdatumet denna gången heller.. Fy fan vilket bra pris dom ska få fixa på tv:n om jag ska köpa den. Skitsamsung!! Dom ska va glada att det inte är jag som har kontakten med dem för då hade det inte varit några mjuka lena samtal dom fått från mig..

Snart är det dags för lite te!

3 kommentarer:

Martin sa...

Såg i reklambladet häromdagen att de sänkt ner Q97:an 50" med 4 eller 5k kronor så den låg på 14900 nånting. Det var väl en sån ni beställde? Den finns ju i butik och klar att få hem på en timme eller två. :)

Erika sa...

Har fått hem den nu..=) Var en Q96:a vi beställde. Det är typ samma tv men lite annan design. Får se vad vi får betala för den. Den har ju gått ner i pris så vi får hoppas att dom gör bättre pris åt oss. Har inte fått fakturan än..

Martin sa...

Grattis! Snabb och bra leveranstid :)