söndag, mars 2

Friskis vs Malkars

Idag måste jag bestämma mig.. Beslutsångesten vill inte ge med sig.

Friskis

+
Billigt, hela bidraget täcker årskortet
Nina tränar där
Anton kommer förmodligen oxå köpa kort där
Nytt ställe för mig

-
Dåliga öppettider, förmodligen ännu sämre på sommaren
Sägs att det är knökat med folk
Bara gym, inga pass som lockar
Ligger lite avsides

Malkars

+
Bra öppettider året runt
Bra utbud på pass
Nära jobbet
Cissi ska köpa kort där
Samanthi tränar där

-
Får lägga en slant själv
Har alltid tränat där och vet inte om jag kommer att vara motiverad om jag går tillbaka dit..
Dålig musik (men det löser man ju med egen mp3)


Jag borde alltså kolla med Friskis om hur deras tider brukar se ut på sommaren samt även gå in och kolla hur det ser ut. Har ju faktiskt aldrig varit därinne..

När det gäller Malkars så måste jag ringa och kolla vad det kostar med ett årskort. Ibland har man bättre priser beroende på vart man jobbar. Telenor hade lite bättre deal iaf.

4 kommentarer:

Cissi sa...

Det här är något av en order: MALKARS.

Martin sa...

Nautilus?

Simon sa...

Men Erika jag tränar ju på Friskis betyder inte DET något?

Erika sa...

ok, taget. Friskis får det bli..;)