måndag, mars 31

Jag lider..

Fortfarande sjuk. Natten har varit fruktansvärd. Det går inte att beskriva hur ont i halsen jag har. Känns som att halsen består av ett stort köttsår som är infekterat och varje gång jag sväljer eller andas så river det ordentligt. Om jag bara ligger still och håller andan, inte rör mig det minsta, så känns det ändå. Var hos läkaren igår och dom talade om för mig att det var ett virus och det inte är nåt som biter på virus så det måste gå över av sig självt..=( Men gör det då! NU!! Det är så hemskt att va alldeles själv när man vaknar mitt i natten och vet inte vart man ska ta vägen för att det gör så ont och det finns inget man kan göra. Men det kanske är tur att Anton inte är här för då kanske han skulle bli smittad och det vill jag verkligen inte.

7 kommentarer:

Cissi sa...

Jag tycker kanske att du borde ge mig lite ära också.. som sa redan innan att det är ett virus. Jag tar bara 150:- för mina diagnoser också.
Strepsils gillade du ju dessutom, så ja, kanske kan du ringa mig nästa gång du känner dig sjuk? :)
puss o krya på dig

Erika sa...

Haha...jag tänkte skriva om dig gumman men då får ju alla veta och jag vill ju ha dig för mig själv. Min Privatläkare liksom..=)

Cissi sa...

Okej, du är förlåten! :)

Andreas sa...

HAr du oxå halsmödem?? Johan, Martin och Malin med. Håll er borta!! Den som smittar bort mina löp-pass ligger brunt till! Verkar vara nåt riktigt grymt som går alltså,,, Krya på "dá"!

Erika sa...

Ja, du... Det är det värsta jag varit med om. vaknade i natt och ville bara gråta för att det gör så fruktansvärt ont..

Anonym sa...

Fy fan!! Är det samma influensa som gått innan, eller är det en ny tror du? Åkte du på den i februari eller? Aldrig haft så ont i halsen, och blir inte direkt sugen på att testa det när du beskriver det så...

Anonym sa...

Ska man ha en blogg så ska man också blogga. Spelar ing roll om man är sjuk, eller iväg eller vad det än är. Stäng ner denna då!!! Jag vill läsa massa kul ju... // Sofie