torsdag, januari 8

Dags att bekänna färg..

Innan jag fick mitt jobb på Länsförsäkringar så fick jag göra ett test, det har nog alla som börjat på banken gjort. Det ska visa vad man är för person. Och tro det eller ej, man känner igen sig när man läser igenom analysen efteråt. Idag var det hur som helst dags att sätta sig ner, hela gruppen tillsammans, och berätta vilka vi är. Det tog hela förmiddagen så dagen har gått otroligt fort. För er som vet vad jag pratar om...mina dominerande färger är gul och röd. Känner mig helt nöjd med det.

Efter jobbet så gick A och jag en sväng till Gunnar Svensson och kollade på berlocker. Har hittat två som jag vill ha plus att jag vill ha en kedja till... Det är så fucking dyrt bara. Kedjan kostar 495 kr, ena berlocken jag vill ha kostar 980 kr och den andra kostar 500 eller 600 kr. Billigt och bra...NOT!

Nu har vi besök av Antons styvfars kusin.. Håller mig i kulisserna.

I morgon är det underbara fredag..=)

På lördag ska Sanna och jag festa till det. Ska bli såå kul. Var länge sen vi tog oss tid att sitta och tjata tillsammans..=)

3 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Jag var Blå och grön på ett test jag fick göra... kanske var det samma?

Då är vi olika! =)

Anonym sa...

Ni ska väl inte festa till det utan mig??? Ni får faktiskt vänta!!!

Erika sa...

Johan: Ja du det var nog nåt liknande..=)

Sofie: Du får följa med darling..;) Snart ska vi göra om det med dig. PUSS!!