söndag, januari 25

Min helg

Så var det söndag igen.. Helgen går way to snabbt. I fredags var syster och systerdotter här en sväng och när dom åkte så tog jag mig bort till Sofie. Vi kollade på Let´s dance och jag fick ge Molly mat..=) För en gångs skull så var hon vaken när jag var där.

Lördagen tillbringades med Sanna på stan. Shopping. På kvällen så var jag och A på Stekhuset och åt. Grymt gott var det! Mitt under varmrätten så får vi sällskap. Lite synd med tanke på att det var så länge sen vi var ute och åt själva. Men vad ska man säga...???

Idag sov vi länge. Skönt! Jag har fortsatt på gårdagens shopping. Varit på Stadium och köpt på mig lite nytt till träningen. Kanske kan motivationen bli lite högre nu..=)

Nu ska jag vila lite innan det är dags att ge sig iväg och skutta runt i dom nya skorna och kläderna.

Inga kommentarer: