lördag, januari 10

Let´s dance

Igår tillbringades kvällen framför tv:n och Let´s dance. Mina favoriter var Morgan och Laila. Kitty kan hålla sig till yrket radiopratare (om ens det). Förbannat dryg var hon. Blondinbella ska nog oxå tänka om och lägga all tid till sitt bloggande. Men vem vet??? Kanske kommer dom att utvecklas så att jag gillar dom, dock inte troligt..

Idag vaknade jag av larmet som talade om att det var dags att gå upp och sticka iväg och träna. Två pass blev det trots att jag kände mig rejält seg i benen idag. Ner en runda på stan och inhandla viktiga saker som mascara och ögonskugga och skoputs. Nu tänkte jag ta mig en titt i grekiskaboken. Börjar på onsdag igen och känner väl att det är inte mycket som finns kvar i minnet från förra terminen.

Ikväll blir det party! Sanna och jag ska göra stan osäker..

Inga kommentarer: