torsdag, januari 15

Toppbetyg!!

När man slutar ett jobb så brukar man ju få ett tjänstgöringsbetyg från sin arbetsgivare. När jag slutade på Telenor så blev det inte så. Jag bad inte om det, hade ju redan ett nytt jobb när jag sa upp mig. Allt gick liksom så fort. När A kom hem häromdagen så frågade han om jag ville ha ett. L hade nämligen frågat om jag ville det. Varför inte tänkte jag. Kan ju vara bra att ha.

Idag såg jag att det låg på köksbordet.

Att man kunde få ihop så mycket positivt om mig...det trodde jag då aldrig. Förbaskat glad blev jag iaf..=) Tack L!

Ikväll blir det ingen träning. Peter vill att jag ska hänga med honom och träna innan jobbet i morgon. Ska nog fasen se till att ta mig dit. Ett problem bara... Klänningen jag ska ha på mig i morgon kan jag inte knäppa i ryggen själv. Men Lotta har erbjudit sig att hjälpa mig när jag kommer till jobbet. Finns visserligen fler som inte ser det som ett problem att hjälpa till. Haha...bort med tassarna. Jag är inte den typen som behöver uppmärksamhet. Klänningen är btw den jag beställde för ett tag sen. Sitter som en smäck..(eller hur är det man säger?)

Ikväll blir det en sväng till Molly med familj. Ska bli kul och se det lilla knytet igen.

Ett stort grattis till min älskade Sofie och hennes Andreas som har medvind... Ny soffa, en underbar dotter och nu en ny lägenhet oxå...;)

Och sist men inte minst... Sofie & Sanna... Tack för att ni finns! PUSS!!

2 kommentarer:

Sanna sa...

Tack för att du finns! :o) Min bästaste Erky! Puss

Anonym sa...

Inget att tacka för darling. En självklarhet!!! Love you!!! SMACK