lördag, januari 17

Är hon dum i huvudet?

Nåt fel måste det vara på henne. Hon är pinsam, ful, fruktansvärt störig och omogen. Hon förstör programmet lite tycker jag. Stör mig förbannat på hennes attityd. Hon borde kanske försöka få ihop det med killen från Idol (har glömt hans namn) som inte heller visste hur man uppför sig.

Ut med skatan säger jag! Borde det inte finnas någon klausul som ger rätt att slänga ut någon som inte har där att göra. Det har ju inte bara med dansen att göra. Hon förstör med sin närvaro.

Titta på henne bara...


Kan lätt förstå varför Irving och Cleminger ser ut som dom gör.

Men vad kan man begära av en Big Brother föredetting??? Hon har dessutom tatuerat in Big Brother på vaden....

Skärpning TV4! Släng ut henne!

1 kommentar:

Malin sa...

Jag håller verkligen med dig!!! Fy vad hon är pinsam. Jag kan inte titta på henne utan att skämmas! Ta bort henne! Jag fattar inte hur hon kunde gå vidare!!