torsdag, januari 29

Månadsspar och månadsbesöket

Det är bra tryck på jobbet nu.. Idag har jag haft fullt upp hela dan. Fixat två utbetalningar av lån alldeles själv..=) Det är inte så himla lätt ska ni veta. Många system som ska samarbeta. Känner att jag kommer in i jobbet mer och mer faktiskt. I helgen ska jag nog ta med mig lite fondlitteratur hem så jag kommer igång med den delen oxå. Måste ju börja spara i fond själv oxå nu när det är rea. Tänk på det.. nu är det billigt att köpa fondandelar så om man månadsspar nån hundring så kan det nog bli kul sen när finanskrisen gjort sitt och det vänder uppåt igen..;) Ska nog börja spara lite till min systerdotter oxå. Har ju inga egna barn så då får jag göra en insats för henne istället.

Mensvärken är på besök igen. Därav blev det ingen träning idag. I morgon är däremot tanken att jag ska gymma lite överkropp och springa lite på löpbandet. Igår var det ju ben och löpning som gällde. Känner av det ordentligt idag kan jag lova. Precis som det ska vara.

I morgon är det fredag och då ska jag ha "lära känna" samtal med nya bossen. Sen kl 16.00 är det helg igen.

Jag undrar hur den här helgen kommer att bli...

Inga kommentarer: